Reklamační řád

Záruční podmínky se řídí platnými právními normami a záručními podmínkami. Záruční podmínky jsou k nahlédnutí v servisním centru Tia nebo zde.

Reklamaci zjištěné vady či poškození můžete uplatnit bez zbytečného prodlení elektronickou poštou na adresu iinfo@tiandeprozdravi.cz, písemně poštou či osobně v provozovně firmy.

Oznámení o vadách musí obsahovat: Jméno kupujícího, adresu, telefon, e-mailovou adresu, číslo faktury, popis vady, popis jejího vzniku a datum zjištění.

V případě, že se na zboží vyskytne vada, která je podstatným porušením smlouvy má kupující dle zákona právo:

  •   na odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci,
  •   na odstranění vady opravou věci,
  •   na přiměřenou slevu z kupní ceny,
  •   odstoupit od smlouvy.


Vybraný způsob napravení vady jste povinni oznámit bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Provedenou volbu nemůžete bez souhlasu změnit.

Je-li vadné plnění nepodstatným porušením smlouvy, má kupující právo:

  •   na odstranění vady,
  •   na přiměřenou slevu z kupní ceny.


Zboží musí být dodáno kompletní včetně dokladu o prodeji. Pokud prodávající odešle odlišné zboží, než jaké je uvedeno na objednávce kupujícího, má kupující právo na výměnu za správné zboží (náklady na výměnu hradí prodávající). Výměna je možná pouze v případě, že odeslané zboží bude nepoužité a v původním obalu.

Pokud dojde k omylu při vyplňování objednávky na straně kupujícho, bude zboží vyměněno za požadované, ale pouze ve stejné nebo vyšší hodnotě (náklady hradí kupující). Výměna je možná pouze v případě, že zboží bude nepoužité a v původním obalu.

Neuznána bude reklamace zboží, u něhož došlo k vadám a poškození následkem nesprávného a neodborného užívání. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vzniklé nesprávným používáním zboží a funkčních vlastností stejně jako škody způsobené vnějšími událostmi. Při takto vzniklých vadách na zboží nevzniká nárok na uplatnění reklamace.

V případě odesílání zboží kupujícím zpět prodávajícímu musí kupující zboží zabalit do původního obalu. Pokud to není možné, zajistí obal náhradní, v tomto případě nese odpovědnost za vady na zboží vzniklé při přepravě případnou nedostatečnou ochranou zboží.


Souhlasim

Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním souhlasíte s použitím souborů cookie.